بهترین پاوربانک های 20000 هزار موجود در بازار ایران
معرفی بهرترین پاوربانک های 20000 هزارمیلی‌آمپر موجود در بازار

امروز قصد داریم 8 عدد از بهترین پاوربانک ها با ضرفیت باطری 20000 هزارمیلی امپر موجود در بازار ایران راه معرفی کنیم تا شما کاربر عزیز بتوانید با توجه به نیازتان یک راهنمای خرید عالی داشته باشید.
اسم کارایی و معرفی مختصر به همراه قیمت حدودی هر یک از پاوربانک ها در این مقاله نوشته شده و اکثر پاوربانک ها قیمتی بین 1.5 تا 2.5 میلیون دارند.

1-پاور بانک بیسوس مدل Qpow با توان 22.5 وات

این پاوربانک 20000 هزار میلی آمپر علاوه بر ضرفیت بالایش قابلیت های جذابی دارد. این سری پاوربانک بیسوس با دو نوع کابل متصل به پاوربانک عرضه شده لایتنینگ با توان خروجی 20 وات و type-c با توان خروجی 22.5 وات که بر اساس مدل گوشی خود میتوانید مدل کابل مد نظرتون رو تهیه کنید این قابلیت باعث شده که شما از حمل کابل اضافی بی نیاز شوید.

پاوربانک مدل Qpow PPQD H رنگ بنفش

 

پورت های دستگاه میتوانید اشاره کنیم به type-c خروجی و ورودی با توان 20 وات، پورت USB-A خروجی با توان 22.5 وات و پورت لایتنینگ ورودی که در صورت نبودن کابل type-c میتوانید پاوربانک را با کابل لایتنینگ شارژ نمایید.

خرید از مچی موب: خرید پاوربانک بیسوس مدل Qpow 

برسی قیمت محصول در ترب

 

2-پاوربانک 65 وات باسئوس مدل PPJL

یک پاوربانک حجیم و قدرتمند که علاوه بر گوشی تبلت میتوان برای شارژ کردن انواع لبتاپ و دوربین های دیجیتال از این پاوربانک 20000 هزار استفاده کرد. این پاوربانک دارای یک کابل type-c متصل با 18 سانت طول دارد که یک میزیت برای این پاوربانک محصوب میشود این پاور دارای دو پورت USB-A خروجی و یک پورت type-c که هم به عنوان خروجی و هم وردی میتوان ازش استفاده کرد.

65 وات باسئوس مدل PPJL 
درگاه ها و کابل متصل به پاوربانک مجهز به فناوری های شارژ سریع (QC3.0 -PD3.0) میباشد.

این پاوربانک با وزن 420 گرمی و ابعاد 28.3×68×152.4 میلی متری میباشد و برای حمل سفر مناسب است.
قیمت حدودی این پاوربانک 2.2 تا 2.5 میلیون تومان میباشد.

برسی قیمت محصول در ترب

3- پاوربانک بلکین مدل btWT ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک بلکین با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر طرا

بلکین مدل btWT ظرفیت 20000

حی ساده و شیک دارد و نسبت به پاوربانک های دیگر ابعاد جمع و جور تری دارد. توان خروجی کلی این پاوربانک 15 وات بوده و مخصوص موبایل و تبلت های میان رده بوده. دو پورت خروجی USB-A که به طور همزان میتوانید 2 موبایل شارژ کنید و یک پورت type-c که هم برای شارژ کردن خود پاوربانک به کار میرود نقش خروجی را دارد. در کناره فریم 4 چراغ LED مشاهده میکنید که برای نمایش میزان شارژ بافی مانده است طراحی چراغ های LED نیز ساده و شیک هست و به طور کلی برای یک پاور بانک 20000 هزار ابعاد قابل قبولی دارد.

برسی قیمت محصول در دیجی کالا

4- پاوربانک انکر مدل Essential PD با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانکی ظریف با طراحی جذاب و پشتبانی از فناوری PD3.0 مناسب انواع گوشی های اندرویدی و ios میباشد. بدنه این پاور بانک به طرح کربن و لبه های تخت طراحی شده که حص یک کالای با کیفیت را به شما میدهد.

انکر مدل Essential PD با ظرفیت 20000

در قسمت پایینی فریم چهار پورت که به طور منظم کنار هم چیده شده است را مشاهده میکنید. دو پورت USB_A که توان خروجی 20 وات و پشتبانی از فناوری IQ فشت شارژ و دو پورت type-c که یکی ورودی برای شارژ کردن خود پاوربانک استفاده میشود و یک پورت type-c خروجی که برای انواع کابل های دو سر type-c یا کابل type-c به لایتنینگ میباشد استفاده میشود.

برسی قیمت در ترب

 

5- یکی از بهترین پاوربانک 200000 هیسکا مدل HP-215

پاوربانک هیسکا با ضرفیت 20000 هزار میلی آمپر و پشتبانی از فناوری QC3.0 که از انواع کابل شارژ های micro usb ، type-c، لایتنینگ پشتبانی میکند. با ظرفیت این پاوربانک میتوان بین 3 تا 4 بار شارژ کامل باتری موبایل حساب کرد.
این پاوربانک مجهز به دو درگاه USB-A که توان 20 وات خروجی را دارد و میتوان از هر دو به صورت همزان استفاده کرد علاوه بر این دو درگاه یک درگاه type-c برای شارژ خود پاوربانک در نظر گرفته شده است، از درگاه type-c نیز میتوان به عنوان خروجی برای انواع کابل دو سر type-c استفاده کرد.

هیسکا مدل HP-215

بر روی بدنه این دستگاه یک نمایشگر LED را مشاهده میکنید که نمایانگر شارژ دقیق پاوربانک میباشد این نمایشگر ظاحر شیک و زیبایی به بدنه پاوربانک داده است.
بدنه پاوربانک از جنس پلاستیک (ABS) ساخته شده و در برار ضربه خط و خش مقاومت خوبی دارد.

این پاوربانک با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان قسمت نسبتا مناسب تری به بقیه پاوربانک های 20000 هزار میلی آمپر بازار دارد.

برسی قیمت در ترب

6-پاوربانک شیائومی مدل Redmi LZM یکی دیگه از برتین پاوربانک 20000 میباشد

سری پاوربانک های redmi از کیفیت و قدرت بالایی برخورداند و عقلب سازگار با انواع شارژ و کابل های type-c، لایتنینگ هسنتد. مدل REDMI LZM با ظرفیت باتری 20000 هزار میلی آمپر و قدرت خروجی 18 وات مناسب انواع موبایل و تبلت میباشد. بدنه این پاوربانک ضد خش و مقاوم در برار حرارت و آتش سوزی میباشد و استاندارد استفاده در هواپیما را دارد.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi LZM

دو پورت USB-A که از نوع خروجی میباشند با توان 18 وات در این پاوربانک نصب شده، یک پورت type-c که هم به عنوان خروجی و هم به عنوان ورودی میتوان ازش استفاده کرد. در آخر پورت میکرو USB را مشاهده میکنید که برای تامین شارژ خود پاوربانک استفاده میشود.

برسی قیمت محصول در ترب

 

7-پاوربانک هیسکا مدل QI-209PD ظرفیت 20000 میلی آمپر

یکی دیگر از پاوربانک های موجود در بازار با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر میتوان به پاوربانک هیسکا مدل QI-209PD اشاره کرد، این پاور بانک به فناوری های شارژ سریع (IQ-PD3.0) مجهز شده و قابلیت تشخیص وات مورد نیاز برای شارژ کردن موبایل و تبلت شما را دارد. توان خروجی این پاوربانک 22.5 وات بوده و به صورت همزان از طریق دو پورت USB-A خروجی و یک پورت type-c خروجی میتوان 3 دستگاه را شارژ کرد همچنین یک درگاه micro-USB  برای تامین شارژ خود پاوربانک در نظر گرفته شده.

پاوربانک هیسکا مدل QI-209PD ظرفیت 20000

در قسمت بالایی پاوربانک نمایشگر LED که شارژ دقیق پاوربانک را نشان میدهد نصب شده است که ظاحر مدرن و شیکی به دستگاه داده است.

برسی قیمت محصول در ترب

8-پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro  با ظرفیت 20000 میلی امپر

اگر به دنبال یک پاوربانک با قدرت و ظاهر شیک مدرن و متفاوت تر از بقیه پاوربانک ها هستید فروشگاه مچی موب پاوربانک باسئوس مدل bipow را پیشنهاد میکند، این پاوربانک با ابعاد جمع و جور مناسب استفاده در حین حرکت میباشد.
دارای دو درگاه USB-A خروجی و یک درگاه type-c دو منظوره ورودی و خروجی مجهز میباشد. نهایت توان پورت های خروجی 22.5 وات است و مجهز به فناوری شارژ سریع (QC3.0) میباشد.

پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro

بدنه این دستگاه از جنس PC  و ABS ساخته شده و در چهار رنگ کامل مشکی، سفید نقره ای،بفنس، و آبی کم رنگ عرضه شده و یک نمایشگر LED جذاب در قسمت بالایی که ظاهر شیک و زیبایی به پاوربانک داده است.

برسی قیمت محصول در ترب

 

امیداوارم که مقاله بهترین پاوربانک های 20000 ملی آمپر برای شما مفید واقع شده باشد اگر شما از پاوربانک ای دیگه ای استفاده کردید وتجربیات خوبی داشته ای ممنون میشم این پایین برای ما کامنت کنید

 

اشتراک گذاری